Ananti

DSC_1890_2edsm0

DSC_1924sm0

DSC_1929sm0

DSC_1941sm0

DSC_1989sm

 

DSC_1911sm0

Jeśli publikuję zdjęcia z 2008 roku, to raczej wszyscy zainteresowani je widzieli. Ale jeśli publikuję z kwietnia tego roku, a jest koniec sierpnia, to znaczy, że dopiero je zrobiłem. To tak marginesie, a niech wszyscy, którzy nie mogą się doczekać wiedzą, że chwilowo mam sam dużo większą wenę i ochotę na obrobienie zaległych sesji, chociaż ich ilość nieco mnie przeraża i nie wiem kiedy to nastąpi.

A z kwietnia są zdjęcia powyżej, z Anitą, zrobione w Parku Skaryszewskim na Saskiej Kępie w W-wie. Kto mnie podgląda, ten powinien pamiętać Anitę ze zdjęć kawiarnianych sprzed kilku miesięcy. Nasze drugie spotkanie znowu nie było jakąś specjalnie zaaranżowaną i stlylizowaną przez niewiaodmo ile osób sesją, raczej wypełnieniem luki w czasie i chęci zrobienia czegoś przy lepszym świetle niż ostatnio. I teraz dlaczego lubię te pozornie zwykłe portretowe zdjęcia. Przynajmniej jedno-dwa bardzo. Ze względu na urodę Anity i tego, czym promieniuje i mam wrażenie w dodatku non stop (nawet teraz pozostawionym „:D” w opisie na gadu). Pewnie nie bez znaczenia dla urody jest fakt, że Anita jest półhinduską, a jej oczy są magicznie nietypowe, zarówno pod względem kształtu jak i koloru – glęboko-granatatowo-morskie. Portrety portretami, ale mam wrażenie, że to uroda to niezwykłym reklamowym potencjale…

DSC_1978sm

~ - autor: drivenmad w dniu 29/07/2009.

Skomentuj

 
