bobry podcinają gałąź

OK, mam w przygotowaniu obszerny tekst pełen gorzkich faktów o kulisach nagłego odejścia zespołu L.B. spod opieki szkoły (przed samym finałem w popularnym talen show w TV), w której również i ja na ich sukces pracowałem – całym sercem, daleko wykraczając poza swoje obowiązki – ale w tej chwili mam dość. Ograniczę się więc do napisania, że, podobnie jak reszta osób zaangażowanych w pracę zespołem w ostatnich miesiącach, w tym jego twórcy i inicjatorzy ścieżki, którą L.B. teraz dumnie kroczy, czuję wielki niesmak. A że tekst ujawnia naprawdę mało przyjemne sprawy, póki co się wstrzymam z jego publikacją.

~ - autor: drivenmad w dniu 28/04/2011.

Komentarze 2 to “bobry podcinają gałąź”

  1. W sumie chetnie bym sie dowiedzial wiecej o tej sprawie „:)

    • po kolejnych dwóch dniach mam już taki szum informacyjny, że się wolę wstrzymać. co innego opowiedzieć na żywo przy okazji 🙂

Dodaj komentarz